Måndag

Godmorgon allihopa! Nu sitter jag i sängen och har på mig mjukisbyxor, linne och tjocktröja som jag ska ha gympa i eftersom vi har gympa som första lektion. Gud vad jag hatar måndagar (förutom att vi har sovmorgon då!). Men vi har bara tråkiga lektioner. Igår tror jag även vi hade besöksrekord för teenlifes! Det är ju jättebra, så fortsätt läsa och kommentera mycket för det är då man får mer blogglust och vill blogga mera! Men i alla fall, nu ska jag lite smått börja fixa mig och så. Vi hörs! Puss och Kram ♥


Haha, bild från i höstas

Kommentarer
Postat av: Mickaela Brolin

Hur många besökare var det då? :)

2011-04-04 @ 08:07:05
URL: http://kickmicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0