Hemma från skolan

Hejhej! Jag ÄLSKAR vädret just nu! Det är så varmt ute och jag svettas i skinnjacka och t-shirt. Amazing! Haha. Måndag idag igen då, skoldagen var som den brukar på måndagar fast lite extra slapp. Först gympa då vi körde badminton som faktiskt var rätt så roligt. Sen hade vi franska, lunch och franska. På franskan satt jag, Inez och Emma och spelade ett spel för vi hade vikarie. Och det var ju inte så ansträngande precis! Sen hade vi svenska och var i grupper och skrev upp lite frågor om Komikerns uppväxt. Sen hade vi hemkunskap och gjorde nudelsoppa och redovisade. Jag och Ellen höll på att skratta ihjäl oss, fast annars gick det bra. Nu har ni fått reda på hela min skoldag. Nu så ska jag kolla bloggar & facebook! Puss på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0