Hemma från Forum

Hejhej! Nu sitter jag i sängen och skypar med Ellen och kom hem för en stund sen. Jag, pappa och Valter åkte till Forum. Vi började med att byta mina pyjamasbyxor jag fick i födelsedagspresent mot en jättegullig sovtröja. Sen köpte jag en ny väska också! Jättefin! Kommer använda den i skolan, ifall någon undrade. Haha..

Sen så åkte vi till Ica maxi och handlade, och sen åkte vi hem. Nu så ska jag snart fota bilder på min shopping och sen lite senare ikväll blir det tacos, tv. En vanlig söndagskväll helt enkelt! Ha det bra. Puss ♥

http://resources0.mynewsdesk.com/files/e437a4c1fb17a6ccadb7eb3d7b560ad6/resources/ResourceLogotype/thumbnails/logga_ny_small.jpg?1290585836

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0