Goodnight

Hejsan! Sitter i soffan med mamma, Tilda och Vera. Och jag är grymt trött just nu, kan somna när som helst. Så nu så ska jag gå upp och borsta tänderna, plocka fram kläder tills imorgon & packa ner allt i väskan. Sen blir det faktiskt läggdags. Imorgon så ska jag se på Never say never, får se om jag och Louise blir jätteberoende av honom efter filmen, haha! Det är många som verkar gilla honom jättemycket efter filmen. Vi får se helt enkelt.
Men nu ska jag upp och borsta tänderna. Besöksrekord idag också, tack till alla nya besökare! :)
Puss & Godnatt, sov så gott ♥

http://data.whicdn.com/images/7665810/tumblr_kvs9kcA6Dv1qza0fjo1_500_large.png?1299343701

Kommentarer
Postat av: sophia

hej, vilken skola går ni på (vilken komun) :)

2011-04-07 @ 22:04:17
Postat av: Ulrika :)

hej! TYpsnittet som vi hade på godmorgon texten tror jag heter sketch block :) testa att söka på det <3

KRAM

2011-04-08 @ 07:56:19
URL: http://gymnastbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0