Godmorgon

Godmorgon! Jag vaknde verkligen precis och jag kommer somna om, jag är så himlans trött. Fast jag vet att jag ändå inte kommer kunna det så ja! Idag så har jag ingen aning om vad jag ska göra. Ska nog bara vara hemma och ta det lungt och kanske kolla på lite filmer. För vi har tv1000 hemma på tv:n och sen har vi någon teliabox. Så då kan man se massa filmer som har fått på tv1000, helt gratis. Sen kan man göra det med tv-serier/filmer på andra kanaler också. Så det är ju bra! Men nu så ska jag se om Tilda är vaken.
Hoppas ni får en superbra söndag & tack för statistiken igår! Puss ♥


Gammal bild från när jag var ute med kaninerna, jag bjuder starkt på den!

Kommentarer
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: nu är söndagens bloggar utsedda :D kika in för att se om det blev du!

2011-04-03 @ 10:37:07
URL: http://haidis.se
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: nu är söndagens bloggar utsedda :D kika in för att se om det blev du!

2011-04-03 @ 10:39:53
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0