G-morning



Godmorgon alla läsare! Bilden ovanför måste jag bara säga att den är ifrån höstas. Alltså rätt så gammal!
Idag så är det sista dagen på påsklovet, det känns hemskt. Vill verkligen inte till skolan imorgon! Lovet har gått så himla fort, jaja. Det är ju sommarlov hyffsat snart. Idag så tror jag att jag ska vara med Lovisa. Vi har inte planerat det så mycket, men tror vi skulle det. Så det blir superkul! För jag har inte gjort något med henne sen i höstas. :O Men nu så ska jag äta frukost, så vi får höras senare. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Paulina:)

fin blogg ni har :)

ebba: hörde att du hade slutat på gymnastik? vrf?:(

2011-04-25 @ 18:02:43
URL: http://pawsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0