Fredag

Godmorgon och ÄNTLIGEN fredag! Och det ju April också? 1:a April ju. Då ska man ju luras, ska försöka luras litegrann men jag är inte så duktig på det så det kommer nog inte gå så bra, men vi får se. Annars så är det föresten jättetråkigt att det är dåligt väder! Det regnar, är grå himmel och det ser väldigt kallt ut. Får sätta på mig mycket kläder när jag går till bussen idag. Idag så börjar vi 8.15 och slutar runt 12.15 - 12.30. Vi får sluta olika, för vi går upp till lunchen blabla och får mindre rast. Efter skolan ska jag troligtvis bara hem, har ingenting planerat i alla fall.
Men nu så ska jag fixa iordning mig färdigt, hoppas ni får en bra fredag! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

Jodu. Du är en riktig lurefax<3

2011-04-01 @ 08:10:28
URL: http://avloollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0