Borta bra, hemma bäst.

Hej hej!
Kom hem för kanske.. 40 minuter sen? Och har då letat efter mitt påskägg, och vad jag fått idag btw, säger jag snaart!
Men halv 2 så kom ju pappa hämtade mig och vi åkte till farmor och farfar. Jag var sjuuukt trött, somande i bilen och så, thehe trötta jag.
Känner av pollen sjukt mycket, ooooerhört jobbigt. Men iaf! Där åt vi påskmat, sedan efterrätt och lite sånt.
Efter det så åkte vi hem och nu sitter jag här på mitt rum och lyssnar på musik.
Men vad jag fått idag i mina påskägg var..

Sammanlagt 1100 kr (gladajag)
Massa godis
Ett capo
Trosor
Bikini
Mascara
&...
Hahahha, Hannah Montana kudde av pappa (skämt åsido)
Bild på allt kommer imorgon. Har kameran hos mami.


Kommentarer
Postat av: Ebba

2011-04-23 @ 21:18:13
URL: http://teenl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0