About my day

Tjenare, tjenare. Haha.. Nu sitter jag framför datorn som ni kanske förstår, och Ellen gick precis hem.
Kan berätta lite vad vi har gjort och om hela min dag. Först vaknade jag såklart, och direkt så valde jag vilka kläder vi skulle beställa från H&M. För att vi skulle egentligen fixat det igårkväll, men vi hann aldrig.

Så sen åt jag frukost, fixade iordning mig och lite sånt. Klockan tolv kom Ellen, då hoppade vi studsmatta och pratade. Men vi var ute hela tiden i alla fall. Klockan två åt vi lunch sen tog vi bussen och köpte glass.. eller jag ångrade mig i sista sekund och köpte marabou istället, höhö. Sen åkte vi hem, hoppade studsmatta. Det var väl allt om min dag. Nu ska jag göra någonting roligt. Kanske ut och hoppa studsmatta, hahah.. Beroende. Men vi hörs. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0